Far flyger mer

Fler bilder på gammelhusses flygtur:




Kasta sig ut för en brant verkar vara det bästa man kan göra på en påskafton.
Jag hade ju personligen föredragit att ligga på soffan och äta godis...



Han flyger!



Långt bort flyger han...

Matte är jätteavis, husse och jag håller oss mer hälsosamt skeptiska till idén att sväva över Åresjön med en liten tygbit över huvudet.

Det är tur att vi alla är olika!

Jag är nog mest olik, för jag är ju så exceptionellt bra!

Hur som helst så verkade flygturen var till belåtenhet och det var ju hela poängen med presenten.
Det var den han fick när han bland annat hade klarat av min quiz!
Duktiga gammelhusse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0