Long time no see?

Nu har vi firat påsk i flera dagar.

Först firade vi matte såklart. Det gjorde vi med tårta (jag fick!) och TV.
Det var lite skumt för matte satt i soffan och ändå sa hon hej från TVn. Jag svarade glatt för det har jag lärt mig att man ska göra när nån säger hej!

I torsdags fick matte hem sin nya fina racercykel (utan motor) så i fredags var hon ute och testade hur det var att cykla på däck som är smalare än mina fötter.
Det var lite läskigt sa hon men hon kom hem hel i alla fall.
På kvällen såg vi på mer TV.
Då ringde det inte fullt lika mycket och matte pratade bara från ett håll.
Fredagen var en regnig dag så jag slapp gå ut, det var jag tacksam för!
Istället satt vi i soffan alla tre.
Husse och jag allmänbildade oss och matte sorterade alla sina digitalfoton.

Här är ett exempel.




En ung och ståtlig herre från julen 2001!

I lördags var matte ute och cyklade igen och solen hade återvänt så jag kunde gå ut och lufta mig.
Igår vilade vi oss lite till, fast matte och husse fick för sig att motionera så de tog en joggingtur.

Idag har båda två träningsvärk så de knappt kan gå.
Det är mulet också, så jag hoppas de inte orkar gå ut med mig!
Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Angela

Hej Rufus

Jag tycker att din matte var jätteduktig när hon svarade rätt på så många frågor.

Kanon!

2010-04-06 @ 14:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0