soffpsykologi

Det här är den allra första bilden matte tog på mig när jag hade flyttat från Halland till Göteborg.
Ja, jag är född i Halland, strax öster om Falkenberg.
Men jag håller inte på HBK för det, och hör sen!
Jag är ängel i alla bemärkelser, så är det med den saken.




Hur som helst så är inte bilden photoshoppad på nåt sätt.
Jag var sådär ihoptryckt.
Tur att jag växte till mig och blev stor och stark.

Igår var matte ute och slarvade igen (på en söndag, jag vet...) men kom hem ganska tidigt till oss så att hon fick chansen att hälsa på bröderna F och söta norrländskan.
Söta norrländskan ville inte att jag skulle sitta i hennes knä.
Liiiite snålt kan man tycka, men jag får närma mig henne med små steg så ska jag nog lyckas.

Storebror F vet iallafall vad som gäller.
När det är film ska grisen vara i soffan!

Det är inte MITT problem att matte och husse tar hem för mycket folk.
Sen verkar alla vara förvånade för att jag inte vill ligga på golvet.
Ligg på golvet själv, så får ni se hur bekvämt det är.

Det finns en bra anledning till att matte och husse köpte en stor soffa, och det är att grisen ska kunna sträcka ut sig!
Matte säger att det inte alls är så men jag tror jag vet hur det ligger till.

Omvänd psykologi funkar inte på mig.
Ingen psykologi funkar på mig säger husse.
Psykon kan ni vara själva!

Kommentarer
Postat av: Natalie alias "den söta norrländskan"

hahahaaa

Förlåt förlåt för mitt lilla skutt upp i knät på Lillebror F och te som hammnade på golvet. Var inte min mening, blev bara lite chockad när Rufus gjorde en oväntad framstöt upp i soffan typ i mitt knä :)

2010-04-19 @ 13:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0