receptionistgrisen

Ibland när gammlematte ringer så får jag prata med henne.
Det är ganska underhållande men hon pratar nästan lika mycket som matte så jag måste lägga mig ner och vila samtidigt.



Häromdagen pratade vi en stund om ditten och datten.
Jag hörde att det var gammelmatte direkt, så jag la mig ner på stört.

Lika bra att vila benen med en gång liksom.

Nu klurar jag bara på hur jag ska göra för att kunna svara när det ringer.
Mattes och husses telefoner är visserligen stora (blir mobiler verkligen bara större & större nuförtiden?) men de har pekskärm och jag pekar inte så bra.
Hemtelefonen skulle nog kunna funka, den står bra till bredvid soffan också.

Jag ska ägna dagen till att öva på det.
Och till att vila mig!



Kommentarer
Postat av: Linus

Det ser mysigt ut det där!

Här är en länk med tips på hur du kan fixa din egen grisfest! (det är bara att gömma sig i en buske bredvid någon som grillar, kanske längst bort på andra sidan kyrkogården?)

http://gt.expressen.se/nyheter/1.2103748/grisattack-mot-grillkorven

2010-08-20 @ 13:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0