bakdax

Matte och söta blondingrannen var ute och gick förut.
I snön.
Frivilligt.

Tokfransar!

När hon kom hem blev det bättre.
Då blev det muffinsbakande så det stod härliga till.

Jag gillar att matte bakar.
Det blir alltid en massa rester till mig!
Idag luktar det som äppleskal.

Tyvärr glömde matte bort sig och satt och surfade en massa mitt i baket.
Det gillade jag INTE.
Jag demonstrerade mitt missnöje med att stänga igen köksdörren med en smäll.
Det hjälpte!

Mr M. och husse spelar xbox och jag springer som en iller mellan köket och soffan och hjälper till så gott det går.
Snart tror jag dock att matte och jag ska vika ner oss och gå och lägga oss.
Vi är trötta efter en slitsam dag!


Bilderna med nya kameran börjar bli mer och mer osuddiga nu.
Det är bra, men än har hon en bra bit kvar till gammelhusse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0