gå vilse i en skokartong var det ja...

Idag lyckades min matte åka FEL på milspåret i Skatås.
Det är nog bara hon i hela världen som kan göra det.
Det är nämligen färgmarkerat på små skyltar och dessutom SPÅR i snön som man skulle kunna tolka som ett tecken på åt vilket håll det borde åkas.
Hoppas de snittslar Vasan bra, annars hamnar hon väl i Sveg.
Själv försökte jag mig på en rövare i morse när jag vaknade.
Jag försökte få sova lite i gammelmattes säng.
Det hade blivit lite tomt och ensamt ute i min soffa och dessutom frös jag lite.

Hon var inte så hjälpsam, gammelmatte utan sa åt mig att jag skulle gå ner igen när jag försökte hoppa upp (lite diskret).
Det var då listen kom in i bilden.
Jag gick ner från sängen med ena foten, och lurade på så sätt mina åskådare att jag gick med på deras krav.
Samtidigt tryckte jag in trynet under nedersta delen av gammelmattes täcke.

Tyvärr har hon ögon som en jädra falk så jag åkte ut fortare än kvickt.
Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0