lätt som en plätt

Husse säger att jag inte skulle klara mig en sekund i djungeln som mina förfäder gjorde.

Kan han va själv!

Jag vet prexis hur man klarar sig.
För matförsörjningen gäller det bara att hitta en dörröppning som är lagom stor för mig att täcka upp.
Sen ställer jag mig där och är allmänt i vägen tills någon blir så trött på mig att den personen ger mig mat.
Det funkade finfint på matte i morse!

När det gäller sovarrangemangen så gäller det bara att hitta en soffa som är till räckligt stor för mig att sträcka ut mig, tillräckligt mjuk för att det ska gå att somna på den och med tillräckligt många fitar och kuddar i så jag kan hålla värmen när det blir kallt på natten.

Svårare än så är det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0