lista över listorna!

Idag har jag knåpat ihop en ny topplista.

Den här gången blev det filmer som jag gillar.
Eftersom jag hade så svårt att bestämma mig för vilka filmer jag gillar bäst började jag med att göra en Topp5-lista över olika genrer.
Sen kommer jag att presentera fem olika listor, en för varje genre.
Så småningom.

Fast egentligen är ju popcorn det bästa med film.




Ni får suga lite på karamellen och hålla tillgodo med listan över listorna först:

5. Komedier
Jag gillar att bli road så komedier är alltid ett säkert kort. Fast ibland måste jag be matte att pausa för att husse skrattar så mycket så jag inte hör vad de säger.

4. Tecknat
Det är aldrig fel med lite tecknat! Lagom nivå när jag är lite trött och behöver koppla av.

3. Skräckisar
Jag älskar skräckisar! Det är mysigt att sitta under en filt med matte och se på läskigheter. Det enda som är kass med skräckisar är det där nipprans fiolgnisslet de alltid envisas med att ha med.

2. Filmer med grisar i
Såklart! Kanke lite otippat att den här genren inte kom etta men det finns en bra anledning till det...



1. Tim Burtons filmer
Mr Burtons filmer slår faktist alla andra filmer, gris eller inte, vilken dag som helst! Favoriten är såklart när Johnny Depp är med också!


Matte ville få in Twilight i listan på något sätt men där fick jag sätta ner klöven!
Nog för att hon mesar sig med fjortisfilmer och fjortisböcker men JAG bestämmer faktiskt själv vad jag gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0