Topplista tecknat

Här kommer nästa topplista!
Jag har försökt att motivera lite också, men egentligen tycker jag att titlarna talar för sig själv.


5. Ice Age
Sid är min hjälte. Oavsett motgångar ser han sig som den självklara medelpunkten. Precis som jag!

4. Monsters Inc
Mike Wasowski! Hans mimik är bäst i världen!

3. Karl-Bertil Johnssons julafton
En stackars säsongsfilm fick smyga sig in här, men jag tycker ju så himla mycket om den!
2. Finding Nemo
Rolig, spännande och lärorik i en och samma film. Husse säger att matte ibland är som Dory. Jag undrar om han menar minnet, den irrande blicken eller pratet. Matte kan också prata med valar, det är jag övertygad om!

1. Lejonkungen
Den är bra på både svenska och engelska (även om jag föredra originalspråk) och tyska säger matte.
Gissa vilken karaktär som jag gillar bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0