tradigt

Jag börjar bli lite trött på den här snön nu.
Det är inte så att jag börjar längta efter långpromenader eller nåt, men jag skulle vilja kunna gå ut och lufta mig lite.

Eller kunna och kunna, det är klart att jag KAN gå ut även nu, men jag har ingen som helst lust med det eftersom det är snö på marken.
Snö är enligt mig helt av ondo.

Matte och husse är av annan uppfattning
Matte vill ha snö för att kava runt och träna Vasalopp på, och husse gillar inte den sedvanliga Göteborgska regn-vintern.

Jag är motvilligt på husses sida, eftersom snön iallafall lyser upp lite i den annars ganksa grå-dystra vintern här.
Mattes galenskaper ska vi inte ens börja kommentera, då blir jag nog anmäld för hets mot folkgrupp.
(Gruppen i det här fallet är skidåkarna...)

Kommentarer
Postat av: Sweet Life Style

jaa, den kommer upp där såsmåningom!

2010-02-02 @ 18:23:33
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0