2010 - Här kommer jag!

Gott Nytt År!

Jag har varit lite dålig med uppdateringen så här i nyårstider och det beror inte på någon märklig Y2K+10-bugg utan helt enkelt på att det inte har hänt så värst mycket här på några dagar.

På nyårsafton var lillbrorsan här en kort sväng, sen var matte och husse ute och slarvade några timmar.
Se så kul de hade på middagen hos Mr Cleaner:



Igår låg jag och matte och vilade på soffan hela dagen.
Husse vilade i sovrummet, sen på soffan och sist gick han på en annan fest.
Det är som att han och hans gamla DJ-kompisar inte vet att det har varit nyår, för de firar det alltid dagen efter.

Jag och matte fick sällskap i soffan av lillbrorsan igen och nu har vi Mr M här på "rädda-världen-uppdrag".

Matte SLÄPADE ut mig på HEMSK promenad i SNÖN nyss.
Usch och fy.
Jag är inte heltigenomjättenöjd med vädret på den här sidan nyår men matte och husse är så glada så och tycker att det är vackert med snö.
Knasbollar:

Gott Nytt 2010 hursomhelst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0