de utlovade bilderna

Här kommer några av de bilderna som matte och husse hade med sig hem ifrån kylan i norr.
Klicka på dem för att se dem i större format.

Gammelhusse fick ha snygg skylt på sig när han fyllde 60 men körde minsann inte i några 60km/h alls...
Fort som tusan gick det från soliga berget ner i dimmiga dalen.


Sen åkte hela familjen ut och gjorde nåt som jag ALDRIG skulle ha tillåtit om jag hade fått en chans att bestämma.

De körde släde efter sånna där skälliga eländen...



Se så nöjd matte ser ut.
Morrr...



Rufus trettonde bud:

Du skall inga andra favoritdjur hava jämte mig.

Hon verkar inte följa det så bra va...


Nån som faktiskt var bra på riktigt var gammelmatte.
Hon kunde (nästan) åka snöbräda.
Hon kom upp på fötterna i alla fall, och kunde nästan svänga.




Fast sen fick hon ont i fötterna och gick hem...





Husse är lite vassare på snöbräda och sitter nästan aldrig ner i backen säger han.
Det var nog därför matte var tvungen att få med sig ett bildbevis hem.



Jag kan bara sammanfatta med några få ord i slumpvis ordning.

MÄNNISKOR

KNASIGA

SNÖ

KALLT

HUNDAR

USCH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0