gäsp

Jag fick tips om en kul krönika häromdagen.

Mest gillar jag rubriken och jag tänkte att jag kunde spinna (ja, Göteborg var det) vidare på den och skriva en egen tänkbar krönika på ämnet så småningom.

Inte idag dock.
Idag har jag haft en tuff dag.

Den började med att matte gick upp ungefär samtidigt som husse kom hem från festen han var på igår.
Sen har jag och matte tvättat, lagat lite mat, tvättat lite till, plockat i ordning mattes stökiga pappershögar (man får sådana när man söker jobb tydligen) och sen har vi löst melodikrysset också.

Husse vaknade lagom till mattes avfärd ut i skidspåret och sedan tog han över sysselsättnings-biten.
Det blev två filmer och lite inplockning av ren tvätt.

Tuff dag som sagt var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0