nej nej nej stopp stopp stopp

Jag är en hejjare på att protestera.
Inte på det där första-maj-sättet (även om jag gillar Internationalen) utan mer på det personliga-vendetta-planet.

Som häromdagen tillexempel. 
Då satt Mr S. i köket och pluggade till sin lördagstenta och jag var SÅ hungrig.

Han var dösnål och gav mig ingen mat alls så jag gjorde honom uppmärksam på mitt akuta näringsbrist-tillstånd.
Efter att jag hade uppmärksammat honom flera flera gånger så blev han lite kinkig och sa åt mig att dra något gammalt över mig.

Oförskämt!

Som straff gick jag ut i hallen.
Flyttade demonstrativt på lådan (ljudligt) och kissade på hallgolvet.

Där fick han!

När han fick avbryta sina studier för att torka upp efter mig stod jag nöjt på hallmattan och utövade min tysta makt och firade min triumf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0