Nu är glada julen slut?

Nä, det är nog bara så att matte och husses praktiska sida slog till med full kraft när de såg att det stod en container för grovsopor utanför oss idag.

Granen barrade en hel del så den fick stillsamt gå till vila.
Eller så värst stillsamt blev det faktiskt inte.
Matte kapade alla grenarna med en av mina avlagda sekatörer (när mina klövar klipps går det en sekatör på två sittningar, sen funkar de ungefär lika bra som smörknivar på mina stålgrisenfötter).







Jag hade hoppats på julgransplundring de luxe och att jag skulle få sätta tänderna i det fina (och goda) pepparkakshuset som hårdrocksbrudarna byggde åt oss på julfesten.
Men så kul skulle vi visst inte ha idag.

Imorgon kanske?

Kommentarer
Postat av: Mark Singleton

Halloj kul bloggsida detta gjorde en gång en serie om rufus där han berättar om vad man bör tänka på när man ska skaffa minigris! Jag frågade er när ni var ute med Rufus nu i sommar! Mvh en granne!

2010-01-10 @ 11:59:21
URL: http://levandeserier.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0