nya grepp

Igår fick jag ett halvt pepparkakshustak till kvällsmat.
Matte och husse tyckte att jag förtjänade lite fredagsmys för att jag var så gosig.

Med den mängden socker i mig blev jag ännu gosigare.
Och pigg.

Det hade de inte räknat med klockan mitt i natten!

Något som de också borde räknat med var att pepparkakshustaket innehåller väldigt många, men väldigt snabba kolhydrater.
Jag vaknade alltså före klockan ringde och var JÄTTEHUNGRIG.

Smart som jag är räknade jag med att de skulle säga att det var mitt i natten så jag hade förberett ett litet försvarstal (som handlade om de snabba kolhydraterna).
Men matte vrålade istället att det var HELG.

Jag blev så förvånad att jag fick gå och lägga mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0