väckarklocka

Precis när jag trodde att allt var klart igår kom Mr M förbi och den gamla diskmaskinen skulle förflyttas ut från hallen (jag visste väl att den inte skulle vara där heller).
Jag fick vara hantlangargris ett tag till och det var minst lika slitsamt som på förmiddagen.

Fast jag slapp åka med hem till Mr M och montera och jag ska väl egentligen vara glad för det lilla.

När jag hade kommit mig till ro i soffan efter lite lördags-rädda-världen-uppdrag med husse så var det sov dags.
Då ringde matte och störde.
Hon skulle säga godnatt.
Det var väl lite sent för det tyckte jag, jag hade ju redan somnat!

När jag hade skällt på henne en stund fick jag somna om igen och nu hoppas jag snart på frukost!


Som straff för att matte väckte mig så abrupt igår ska jag visa er en snygg bild på henne i den tänkta Vasaloppsutstyrseln.
Lägg noga märke till den tjusiga luftningsluckan vid magen (dragkedjor som går åt båda hållen kan vara ruskigt praktiska!).


Kommentarer
Postat av: Emil

den är inte köpt i år va ?

2010-01-25 @ 08:58:13
Postat av: Erika

Inte direkt...

2010-01-25 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0