Zzzzz

Jag hade tänkt visa lite bilder från matte och husses fjällsemester, men det får vänta för internätet verkar vara lite segt.

Fler som är sega är jag och husse.
Jag för att jag har vaktat huset hela dagen (slitsamt) och husse för att han är förkyld.

Matte har åkte skidor och är pigg som en mört säger hon.
Vi får väl se när vi sätter igång en film säger jag...
Hon brukar nämligen somna då till husses stora förtret.

För min del får hon gärna sova i soffan. Då får ju jag sällskap och det är inte alltid så dumt.
Men när hon ska hålla på och bestämma i vilken del av soffan jag ska sova och så, då blir jag grinig.
Det är ju MIN soffa och det är JAG som bestämmer.
Bara för att hon inte vill få nackspärr för att jag ligger där hon ska ha huvudet.

Det skiter väl jag i. Det är inte min nacke.
Förresten så är det MIN soffa. Nämnde jag det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0