soffdag

Vi har finbesök från Stockholm nu.
Det är husses lillbrorsa och en väldigt söt blondin!
Den söta blondinen klappar och gosar på mig fast jag nöffar.
Jag gillar henne!

Igår var de ute och åkte MC och idag är ungdomarna på Liseberg. Gamlingarna är hemma med mig och jag lyckades alldeles nyss med konststycket att charma husse så att jag fick ligga bakom honom trots att han sitter och läser bok och egentligen vill luta sig bakåt.

Med huvudet på sned och lågmälda nöffande funkar det finfint att smälta hjärtan!



Matte gnäller över att HBK gör mål på Blåvitt och är i övrigt dötrist där hon sitter och sorterar semesterfoton.
Man kan ju tycka att det borde vara färdigsorterat nu men hon är inte så snabb min matte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0