Sol...................

Nu är det sol i Dalsland igen. Jag har solat en hel del idag, men på förmiddagen fick jag "passa huset" när gamlingarna for till Åmål för att hämta sina nya pass. 28 mil har de åkt för att få nya pass!!!! Först en resa för att ta kort och skriva sin signatur, sen fick de åka dit igen efter fem dagar,för att hämta dem. Knasigt och inte särskilt klimatsmart heller för den delen. Ikväll har vi ätit finmiddag och jag har suttit tätt tätt intill gamelmatte när vi firade deras bröllopsdag, 32 år .....det är länge det......(men så är de ju ganska gamla också)
Min matte skriver mail till oss, de har det bra och verkar njuta på semestern. Idag hade hon fått syn på en stor båt som såg ut som en Ubåt ombyggd till yacth(om man får lov att säga så???)
Idag fick jag kaffe, det gillar jag , (även om det inte var en latte) och så blir man så pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0