heja heja

Idag hejar vi på gammelmatte och Birra som kör Tjejvättern.
Nästa helg ska matte åka andra Vättern.
De är inte riktiga nån av dem tycker jag.




Min motion för dagen har jag redan klarat av när jag klev ur soffan och kollade om matte var tillräckligt vaken för att ge mg mat och tillräckligt trött för att inte skälla på mig och säga att det var natt.

Igår var granntjejen och hennes pappa här och såg på fotboll.

Hon var jättetyst och snäll och viftade mest med händerna och skrattade.
En sak som inte var tyst och snäll var de där förbaskade tutorna.
De låter ju mer än vad jag gör, vuvuzelorna!

Kommentarer
Postat av: Malin

Heja på moster B-I också :)

2010-06-12 @ 17:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0