701..

Förra inlägget var ju mitt inlägg nr 700.
Det kanske borde firas lite.

Nu blev det inte så för att  vi har haft fullt upp med att ha en lugn och avslappnande helg.
I lördags var det sovmorgon (trots att jag gjorde mitt bästa för att se till att de inte skulle missa Melodikrysset) och sedan soffläge med gris.
Bra lördag.
På eftermiddagen försvann matte och husse iväg på blip-blopkonsert och jag vaktade hemmet.
De kom hem ganska sent men var ändå inte så trötta igår.
Matte vaknade nästan före mig.

Sen var det promenad i solskenet.
Jag är så inne i mina gamla vintervanor att jag minsann protesterade å det grövsta när det var dags för promenad.
Fast sen kom vi ut och det var JÄTTEMYSIGT.
Då ville jag inte gå in istället.
Husse kallar mig velig, matte kallar mig knasboll.

Jag tycker att livsnjutare låter bättre.

Idag firar jag 701 inlägg istället.
Firandet inleddes 04:45 med att jag gick upp och krävde tårta.
Jag fick skäll.

I kväll kanske jag kan få lite tårta för att jag är så duktig och håller ordning på saker och ting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0