fotbollsväder!

Äntligen skiner solen och det väsnas från Gamla Ullevi med jämna mellanrum.
Matte, husse och jag laddar som tusan för SM-guld 2010!

Igår väsnades det ganska bra från Gamla Ullevi när markrillarna tvålade till gnaget.
Tyvärr var det inte lika bra fart på mina blåvita hjältar nere i skånelandet, men jag tror att de kommer igång när värmen återvänder till vår vackra stad.

Matte är lite grinig för att många av matcherna går på måndagarna när hon plaskar på Valhalla.
Ytterligare en god anledning att inte bada tycker jag!

Nästa tisdag hoppas vi dock på någon form av upprepning av fjolårets hemmapremiär.
Tills dess övar vi!




..och jag vet att Malin Z & gammlematte lever i villfarelsen att Åtvid ska slå IFK.
Vi hoppas ju att östgötarna ska klara sig bra, trots sin dialekt men dream on..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0