I'm back!

Som ni kanske såg igår så lånade matte mediautrymme i min blogg lite för att vi alla skulle följa henne på Vasaloppet.
Jag tycker fortfarande att det där med Vasalopp verkar löjligt, men vad vet jag...

Hur som helst så fick vi hem matte klockan 04:20 inatt. Hon tassade tyst, så tyst man kan med fyra blånaglar och lite andra skavanker.
Jag låg snällt kvar tills klockan ringde iallafall. Husse sa att det var bäst så!

Jag har också lovat matte att inte kliva på hennes tår ifall hon lovar att ge mig lite av chipsen hon har sparat på för att äta ikväll.

Det är lite skönt att få tillbaka sin blogg ändå.
Nu kan jag fortsätta berätta för er vad jag gör.
Idag t.ex. när solen skiner - då ligger jag och solar mig (och tar igen mig efter morgonens promenad) på vardagsrumsgolvet.
När det blir tråkigt tänkte jag sola lite i soffan.
Tyvärr har matte slängt ut sina skidkläder på altanen, annars kunde jag kollat lite på dem.
De luktade intressant.

Lika intressant som mattes tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0