min å

I går tvingade matte och husse ut mig två gånger!
Först på morgonen (tidigt som fasen) och då var jag ytterst tveksam måste jag säga...
Sedan tvingade de ut mig när jag precis hade kommit mig tillrätta i soffan på kvällen igen.
Gangsters!

Båda gångerna vara jag som sagt var ytterst skeptiskt till eventet.
Men det beror mest på att jag har glömt att det är vår.

För på våren och sommaren vill jag gärna vara ute.
Jag tror att vintern var lite för lång för att mitt minne ska orka med att komma ihåg att det kan vara såhär fint där jag bor:





Men nu har jag friskat upp minnet och vill minsann inte gå in när de tycker att det är färdigpromenerat.
Häromdagen fick jag nästan bita matte i benet och ställa till med en mindre scen för att hon skulle fatta att vi visst skulle gå ett varv runt nybygget på andra sidan vattnet också.

Tröga människa, att hon inte fattar att jag vill vara utomhus...

Kommentarer
Postat av: gammelmatte

Vilka fina bilder din matte tar!

2010-05-21 @ 17:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0