upp till kamp

Matte har tagit med sig sin dator och åkt till nåt annat land för att jobba.
Så jag har haft lite svårt för att blogga de här dagarna.

Fast först hade jag såklart svårt att blogga för att jag blev STÖRD hela tiden.
Var det inte det ena (borrmaskinen) så var det det andra (dammsugaren) eller det tredje (saker som skulle bäras, flyttas, packas upp och packas ner).

Nu är det iallafall ordning i lägenheten igen och jag har fått min soffa, min husse och (snart) min matte tillbaka.

Ett försenat grattis till Malin Z. (det skulle kommit igår, förlåt).
Hoppas att din dag var bra och att du fick tårta!

Här ficks det ingen tårta minsann.
Husse säger att man måste fylla år för det men det verkar tråkigt att vänta så länge.

Jag tror att jag ska jobba fram en liten demonstration så att jag får tårta.
Alla andra fick ju demonstrera i lördags, då kan jag demonstrera på en tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0