vilsamt åtminstone halva helgen

Jag var lite trött efter nagelvården så jag fick vila upp mig ordentligt i fredags och lördags.



Sen var det visst motions-söndag igår.
Tyvärr hade nån glömt att ge mig den lappen i förväg, för jag var lite oförberedd på det.

Först vaknade de (som vanligt) aldrig, så det blev tvunget att använda slå-köksdörren-i-sovrumsväggen-trixet.
När det väl rasslade till och vi gick upp så skulle vi först meka med cyklarna i källaren.

Det var jättekonstigt, jag brukar ju aldrig vara i cykelförrådet!
Dessutom tog matte fram cykelpumpen fast hon VET att jag inte gillar ljudet.

Inte coolt.

Sen gick vi ut, mer coolt.

Vad som var inte coolt (igen) var att när matte och husse kom hem efter att ha varit iväg på en TV-inspelning så skulle vi gå ut IGEN.
Jag gav upp vid grinden, matte tjatade med mig lite till och sen fick jag SPRINGA hela vägen hem igen.
Nu har jag fått motion så det räcker för hela året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0