Heja Blåvitt (välj själv vilken kust)

Nu på lördag kommer gammlematte och gammelhusse hit och hälsar på.
De ska se på fotboll på söndag (IFK - Åtvidaberg).

Som tur är för gammelmatte så har även Åtvidaberg blå och vita färger på sina halsdukar, så hon inte behöver känna sig så ensam där på läktaren...


Gammelhusses halsduk (han ska få den på lördag, matte har bara glömt att ta med den till Dalsland)


Här är gammelhusse ute och leker jägare (undrar vad han jagade).
Till hjälp har han sin bror och min polare Sally.



Sally är hon med fyra ben och brorsan låter precis som gammlehusse.
Ganska förvirrande är det när man är i andra rummet och nån av dem pratar, jag tror ju att jag ska få mat och så är det bara nån som ska se om jag kan göra konster.
Förvirrad var ordet!

Kommentarer
Postat av: Malin

2010-09-16 @ 14:24:46
Postat av: Malin z

Heja ÅFF!! ;)

2010-09-16 @ 14:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0