Så här tycker visst somliga...

5,6% av befolkningen tycket tydligen att...


•Det ”totalhavererade mångkulturalistiska samhällsexperimentet” ska avskaffas.

Vi ska ge tillbaka (eller sluta använda) de flesta uppfinningar utom skiftnyckeln, dynamiten, säkerhetsbältet och Primusköket. Resten är bara utländskt påhitt!


•Inget befrämjande av främmande kulturer.

Ut med pizzerior, Mc Donalds, LaserDome och Facebook!


•Inget firande av annat än de egna traditionella högtiderna. 

Absolut! St Patty's Day, 17:de maj och kanelbullens dag är BARA skräp!


•Ingen främmande arkitektur ska tillåtas

Verkligen inte! Jag är inte heller så förtjust i skyskrapor, igloos och tält. Bort med dem!


•Inga folkgrupper ska tillåtas splittra en etniskt enhetlig nation. Integration som innebär att etniska grupper ger upp delar av sitt väsen och sammanblandas till en ny enhet ska bekämpas.

Jag fattar inte riktigt detta...
Jag får nog återkomma när jag har förstått vad de menar.



Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tror de menar att man aldrig ska förändra ngt överhuvudtaget, för fan vet vad som kan hända då. Stoppa all utveckling, med andra ord.

2010-10-07 @ 16:18:24
Postat av: Anonym

Jag tror de menar att man aldrig ska förändra ngt överhuvudtaget, för fan vet vad som kan hända då. Stoppa all utveckling, med andra ord.

2010-10-07 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0