..det var väl roligt HURRA!

Det snöar alltså igen.

Just nu är det inte så dumt, eftersom vi inte har något vatten i kranarna och det kan vara praktiskt med lite vatten så att toaletten går att spola.
Det sa i alla fall husse och tog in några hinkar snö och ställde i badrummet.

Jag är inte helt igenom nöjd med att vi har snö inomhus nu, men har barrikaderat mig i soffan för säkerhets skull.

Vi var på promenad i kaoset (ja, det blir ju alltid kaos i den här stan så fort det kommer en liten flinga...)




Jag gick in genom garaget för att det var en enveten snöplog som rubbade mina cirklar längs vanliga vägen.
När man går in genom garaget får man åka hiss!



Husse går snabbare än vännen Sixten.
Eller så var det Murre som var snabbare än blixten.
Jag minns inte så noga.
Husse kan läsa sagan för mig i kväll, han fick den i julklapp.

Även om det var kallt på promenaden har jag det ändå bättre än de här två stackarna...



Snacka om att frysa klöven av sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0