sämre tisdag som blev bättre

Morgonpromenader är inte min favoritsysselsättning.
Speciellt inte när det är isigt ute så jag får kissa medelst Riverdance-utövande.

Dessutom är det inte så jädra lätt att uträtta sina behov samtidigt som det far runt en massa bilar och förvirrade ynglignar omkring öronen på mig!

Varför väljer förresten dessa missanpassade unga människor alltid att gå mitt i vägen med MP3-spelaren på högsta volym när det kan komma bilar?
Och blir sedan upprörda när bilisterna tutar för att de ska flytta sina övergödda kroppar åt sidan?
Och DESSUTOM stör både dessa blekfeta puckon OCH bilarnas tutande mig under min morgonkiss.

Det går faktiskt att ha bättre start på en tisdag.
Som till exempel att få några hasselnötter av husse, lägga sig på soffan och blicka ut över en vacker soluppgång i ett vackert Göteborg.
Det är inte helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0