första inlägget

Hejsan
Det är är första inlägget i min alldeles egna blogg!

Rufus heter jag, är fem år (alldeles snart sex faktiskt!) och jag bor i Göteborg.
Jag delar en trea i stan med min matte och husse (de är ganska okej, ni ska få höra mer senare).
Jag brukar mestadels vila (det är slitsamt att vara gris), äta (när matte och husse behagar ge mig mat) och busa lite ibland. Busen består oftast i att riva ut mattes underkläder när hon har glömt att sätta för den där jädra pallen för garderoben. Min matte och husse är dötråkiga och har "säkrat" (som de kallat det) hela lägenheten så jag kommer inte åt mina favorit-bök-ställen: städskåpet, under diskbänken och mattes och husses säng.

I den här bloggen tänkte jag dela med mig av mina betraktelser och äventyr (när jag har orkat ge mig ut på några) och kanske lite om vad matte och husse hittar på också.

Nä, nu är det nog dags för en liten lur tror jag bestämt....

/Ruffie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0