nu drar jag

Idag ska vi åka till gammelmatte och gammelhusse.
Egentligen skulle vi åka imorgon, men konserten som matte och husse skulle gå på blev intställd så vi åker idag.
Lika bra att få den där rackarns bilåkningen avklarad tycker jag.

Sen blir det förberredelser i en dag eller två, sen kommer den där julen.
Då får man gos och vila och mat.
Julen är bra tycker jag!

Jag ska se om det inte går att snika till sig ett litet besök i komposten i år igen, det hade varit trevligt!

image101

Stressa lungt i julförberredelserna!

/R.

PS. Jag har inte rabies eller är vampyr :-)  Jag brukar inte bitas heller, men popcorn är väldigt gott och då är det svårt att behärska sig...

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Lova att göra lite bus också så övriga inte får allt för lugnt :-)

Julhälsningar från Linköping

2007-12-21 @ 21:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0