det blå monstret

Igår blev det dammsugning.
Tyvärr hade jag redan varit på toaletten strax innan så jag kunde bara avbryta dem en ynka gång med lite lådtömning.
Det kändes extra orättvist sen när det var färdigdammsuget för då fick jag duscha.

Jag gillar ju verkligen inte att duscha ju...
Det är lite mysigt när det är varmt men det är mest läskigt, blött och kliar i ögonen.

Matte försökte lura mig att gå in i duschen genom att lägga några popcorn på golvet.
Fast hon tror visst att jag är hur dum som helst.
Jag åt upp de popcornen som låg i vardagsrummet, på gräsen till hallen men inte fler!
Sen gömde jag mig under matbordet.
Matte blev lite upprörd faktiskt.
Hon sa åt mig på skarpen att jag faktiskt var smutsig.

Vad är det här för stim jag är inne i?
Tjock ena dagen och smutsig den andra.
Det är inte utan att man blir lite gramse.

Jag blev faktiskt så gramse att jag planerade en liten hämnd som jag fick chansen att göra verklighet av redan idag.
Matte & husse såg på film och jag placerade mig snällt alldeles nära matte.
Sen smygfes jag med lagom jämna mellanrum genom hela filmen.

Oj, va matte gnällde.
Ja, jädrar, det blev precis som jag hade planerat!

Kommentarer
Postat av: zlemma

Hej rufus, hälsa mamma och pappa och krama dem och säg att jag snart gärna kommer och hälsar på. (Och om de bjuder på fika får du självklart hälften, precis som vi kommit överens om - okej?)

2007-03-01 @ 18:15:06
Postat av: zlemma

Hej rufus, hälsa mamma och pappa och krama dem och säg att jag snart gärna kommer och hälsar på. (Och om de bjuder på fika får du självklart hälften, precis som vi kommit överens om - okej?)

2007-03-01 @ 18:17:07
Postat av: Börje

Är ni säkra på att det var Rufus som fes?

2007-03-02 @ 23:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0