april, april, din dumma sill...

Idag är det första april.
Då får man luras.
Jag tänkte luras lite med matte och äta upp hennes deklaration.

Fast det kanske inte är att luras?
Det kanske är mer att bråka.
Jag brukar ju bråka, så då är det inte nåt speciellt med den här dagen alls ju.

Jag kanske ska vara snäll för en gångs skull...

...nää, usch vad tråkigt!

Jag ska nog klura ut ett bus.

Husse har förresten ingen motorcykel längre (inget skämt).
Den fick åka och bo med en annan kille och nu ska husse skaffa sig en annan väsnig sak som går fortare säger han.
Typiskt husse.

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Ha ha, om du är snäll idag så blir ju det ett aprilskämt eftersom du antaligen inte kommer fortsätta och vara det ;-)
Hoppas du var snäll mot matte igår på hennes födelsedag!
Kram

2008-04-01 @ 19:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0