piggare

Idag har iallafall husse varit lite piggare.
Jag och matte har mest sovit i soffan.
Vi har sett på tecknat också.

Man får se hemskt mycket film när matte och husse är sjuka...
Det är bra.

Malin har rätt i en sak, att det är bra att vara några hemma åt gången. Då har man sällskap.
Men ska jag vara ärlig måste jag säga att sällskapet ibland börjar gå mig lite på nerverna.

Imorgon kanske jag får vila ifred utan att jag ska värma nåns fötter och sitta stilla och vara tyst i soffan bara för att de ska höra vad nyhetsuppläsaren säger.
Krav, krav, krav.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Rufus, du tar väl ordentligt hand om de gamla? Du vet när de blir så gamla då blir de sjukare du får nog vänja dig vid den tanken. Snart börjar huden skrynkla sig på dem men det är som det skall vara. Känner du panik är det bara att ringa mig.

2008-04-09 @ 01:54:50
URL: http://johannesgbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0