gammal?

Somliga har det bra...
Kakbitar under bordet.
Jag säger då det.

Totte verkar vara en trevlig prick.
Det står att han bor på ett äldreboende.

What's new?

Jag bor också på ett äldreboende.
Husse har faktiskt fyllt trettio.
Det är jättegammalt, mer än 20 år mer än mig.
Faktiskt lite drygt fyra gånger så gammal som jag är han.
Uj uj.
Matte är inte så purung hon heller faktiskt.

Jag kanske ska kontakta fackförbundet och kontrollera om jag inte har rätt till ersättning som såndär sällskapsgris som Totte är.

Mer kakbitar till svinen!
Undrar vilket fackförbund jag tillhör?

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Hallo!! Kom och hälsa på här så får du bo i ett riktigt äldreboende :-) 30 år är väl inget...
Det är väl värre när du är hos gammelmatte och gammelhusse. Kram och hälsa i alla fall de där runt 30...

2008-01-18 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0