kli-pinnar

En sak som jag tycker är himla mysigt är när jag blir kliad på med en pinne.
Det spelar inte så stor roll vad det är för sorts pinne.

Sopkvasten funkar inte.
Den blir jag bara dammig och eländig av.
Dumma matte som försökte klia mig med sopkvasten.

En penna funkar bara fint, speciellt om jag får kli mellan ögonen.
Mattes ena brorsa brukar använda en kulspetspenna.
Det är så ofta kliigt i mina ögon så det är bra att få lite hjälp med kliandet.

Det som funkar allra bäst är den jättestora grillgaffeln som jag fick i ettårspresent.
Matte säger att jag är knäpp och konstig som vill bli kliad med grillverktyg men jag förstår inte varför.
Det är väl inget fel med grillat?

Igår kliade husse mig med grillgaffeln när vi skulle se på film.
(nej, de använder inte den när de grillar, den är dedikerad kli-pinne)

Under tiden satt matte med hörlurar på sig och lät som hon hade fått nåt i halsen.
Husse sa att hon studerade.
Jag tror hon hade fått nåt i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0