godnatt + en hel del "?"

När jag kollade på några andra bloggares sidor såg jag att många av dem går in och skriver god natt när de ska sova.

Jag fattar inte.

Sitter deras läsare på pass för att få sin godnatthälsning innan de kan sova?
Har deras läsare inget eget liv att engagera sig i?
Ska jag också börja säga god natt?
Kan ni inte läsa inläggen på morgonen istället?
Om ni nu läser inläggen på morgonen, blir ni ledsna om jag inte har skrivit god morgon då?
Hur intressant är det egentligen att läsa att jag ska gå och lägga mig?

Jag har även fört en något liknade fundering kring detta med att brudarna som bloggar fotar sig själva och lägger ut bilden som "dagens outfit".
Om jag skulle börja lägga ut sånna bilder skulle det nog bli en aning enahanda efter ett tag eftersom mitt totala antal outfits är tre:

1. Halsbandet som jag har på vardagspomenaderna
2. Selen som jag har på långturer samt vid bilåkning
3. Blåvitthalsduken som matte tvingar på mig när hon vill visa att vi inte bara är medgångssupportrar

Men oftast går jag ju kring som jag skapades.
Jag gillar verkligen mig, och tycker att jag är snygg.
Men 355 kort på mig utan outfit och 10 med hade nog till och med jag tröttnat på...

Här kommer ändå (för att jag kan) dagens outfit (filt, om det räknas) och kvällens godnatthälsning:



Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Go natt och Smaklig måltid skulle det kanske bara stå i din blogg då.... eller?

2008-11-15 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0