släktbesök

Det gick jättebra att ha hem de små liven igår.
Det gick mindre bra för matte att fånga oss alla fem på ett och samma kort...

         

Vi käkade mat (men de käkade väldigt mycket långsammare än jag så jag fick fara runt lite under bordet och hålla dem sällskap när jag var klar) och sen tog vi en sväng runt kyrkogården.

Minsta syrran höll i kopplet.
Hon kanske trodde att hon gick på promenad med mig, men det var ju egentligen så att det var jag som gick på promenad med henne.



När vi kom hem visade husse bilderna (japp, alla 550st) från Norgesemestern som han och matte var på förra sommaren.
Vi snabbspolade genom några av bilderna så jag tror alla höll sig vakna.
Jag passade på att få lite ryggkli.



Fast lillsyrran tyckte det var läskigt att klia mig med gaffeln, så hon mesade sig lite och kliade med baksidan.
Varken matte eller jag var helt igenom nöjda med detta.
Jag för att det inte tar lika bra med mesiga sidan och matte för att omesiga sidan istället repade hennes fot för varje kli-tag.

Vi skulle kanske bytt plats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0