Ny lista!

Matte skriver alltid massor av listor.
To-do-listor kallar hon dem och det är meningen att hon ska göra en massa saker och sedan pricka av dem.

Jag blir matt av att tänka på det...
Mina listor är mer sådana över saker jag gillar eller ogillar.
Idag har jag författat en +/- lista över snön som verkar gilla Göteborg och som därför har bestämt sig för att stanna ett tag till:

plus
den lyser upp korta dagar
det ger lite julstämning
matte kan åka skidor
jag slipper gå ut
minus
när det snöar ser vi inte solen
julen är över sedan länge
matte är ute & åker skidor och är inte inne hos mig
jag kan inte gå ut och lufta mig


Som ni ser är det ganska jämt i snöfrågan.
Jag ska ta en kvällslur innan nattningen och fundera mer över saken.

Godnatt!



Översnöad bur = bra bur!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0