smart smartare Ruffe

När jag läser sånt här tycker jag först att det är lite fränt.
Sen slår det mig att det är tur att jag är född på 2000-talet.

Annars hade jag kanske hamnat som Laika i en ensam liten rymdraket...
Grisar är ju som bekant smartare än hundar.
Det säger matte iallafall till folk när det är andra än jag och husse som hör på.
Här hemma kan det ibland låta annorlunda.

Som när jag väntar på mat på köksmattan tillexempel och hon snubblar på mig.
Då är jag visst inte så intelligent längre...

Men om det är HON som snubblar på MIG är det väl inte jag som är korkad?
Eller hur?

Jag är tex. tillräckligt smart för att räkna ut att Metro måste skrivit knas.

De måste ju mena att Fuglesang ska få en egen C3PO?


Fuglesangs robot:





R2D2:



C3PO:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0