perspektiv

Min morgon:

04:32 - Frukost! Nähä. Tillsägning av matte. (besvikelse)
04:45 - Frukost! Nähä. Tillsägning av matte, lite argare. (besvikelse)
04:57 - Frukost! Nähä. Tillsägning, jagad tillbaka till soffan och skäll av matte. (besvikelse)
05:10 - Frukost! Nähä. Skäll av husse. (besvikelse)
05:30 - Klockan ringer! Frukost! Seger!

Att de aldrig lär sig!


Mattes morgon:

04:32 - Tandgnissel utanför grinden. Säga till Rufus. (somna om)
04:45 - Tandgnissel och skakande på gallergrinden. Säga till Rufus på skarpen så att han slutar. (somna om)
04:57 - Tandgnissel, skakande på gallergrinden och flytta runt stolarna till matbordet. Jaga tillbaka åbäket till soffan. (somna om)
05:10 - Jag orkar inte gå upp igen! (somna om)
05:30 - Klockan ringer! Ge grisen mat fort som fanken så jag kan snooza 10 minuter. Zombietrött.

Att han aldrig lär sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är den sötaste bloggen jag läst. Heja Rufus!

2010-06-10 @ 09:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0