Dag 15

Dag 15 – Någonting jag ångrar

En sak jag ångrar är att jag glömde blogga igår.
Det var lite klantigt, men vi hade så fint besök att jag helt missade dag 15.

Mattes guddotter (som har målat den fina bilden på mig) var här med sin familj.



Vi fikade och alla pratade en massa.
Jag fick en fin julklapp också.
Den hoppas jag att matte poppar åt mig ikväll!



En annan sak som jag ångrar lite är att jag har ätit på en del kläder i mina dagar.
Det gör nämligen att matte och husse inte lämnar någonting framme åt mig och att det är grindar och barnlås på varje dörr och låda i hela vårt hem.
Det är lite dumt.

Om jag hade låtit bli att käka saronger, frackskjortor, sidenblusar och barnböcker så hade jag kanske fått ha lite fler saker att leka med.
Men då hade jag väl å andra sidan inte kunnat hålla mig utan käkat upp allt.
Och då hade vi varit tillbaka på ruta ett igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0