Dag 17

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför

Jag skulle väldigt gärna vilja byta liv med husse för en dag.



Lite för att jag tycker att hans jobb verkar skojjigt och de jobbar ju för ett väldigt bra ändamål.
Lite för att jag vill spela lite xbox när jag kommer hem från mitt roliga jobb (i dagsläget får jag sällan spela så mycket, mest vara hejjarklack).

Men jag har (såklart) en liten baktanke med att byta med husse också.
Det är att han ska förstå hur HUNGRIG jag blir på dagarna när det inte är någon hemma och ger mig mat varannan timme.
Sen kunde det kanske bli lite andra bullar?

Appropå bullar undrar jag om det inte är dags för kvällsmat snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0