Nu flyttar jag!

Inte från lägenheten, utan till en ny bloggadress.

Här kommer ni hitta mig i framtiden.
Alla gamla inlägg är också flyttade, så ni behöver bara komma ihåg en adress.



ruffebloggen.wordpress.com

Märkliga människor

De har ställt köksredskap på golvet...




Mycket märkligt.




Husse har herrmiddag och jag kvalade visst in som herre.
Matte flydde fältet och bestämde sig för att jobba lite på helgen var bättre.

Jag ska gå och se om jag kan få lite ost nu, det fanns det nämligen gott om här!

Bättre sent än aldrig...

Grattis mellanbror :-)

Idag kliver han också in i trettioåringarnas klubb!



Hurra hurra hurra hurra!

Gå in via garaget är det nya svarta.

100media_imag020 (MMS)

Gå in via garaget är det nya svarta.


Det snöar. Nog för att sommarväder i april...

100media_imag020 (MMS)

Det snöar. Nog för att sommarväder i april var för bra för att vara sant men ALLVARLIGT TALAT...


RSS 2.0