märkliga typer

Idag kom det hit två människor och hämtade matte och husses bokhylla.
Jag fattar inte så mycket av hela den här byta-pengar-mot-möbler grejjen, iallafall inte om man gör som matte och husse och får pengar, ger möbler och har alla sakerna på golvet istället...?
Nu ligger det MC-delar, dvd-filmer, arabiska mattor och annat jox i hela gamla TV-rummet. Jag får ju knappt gå in där längre, dörren är alltid stängd när matte och husse är på jobbet och när de är hemma hojtar de bara Gå ut! till mig så fort jag sätter in en klöv där.
Det är lite orättvist, för det finns ju så himla mycket kul därinne :-(
De säger att de ska göra om rummet till TV-rum igen och sen får jag vara där.
Vi får väl se vad som händer med den saken, matte har sagt att det ska sluta regna så jag kan (kan & kan, jag vill inte nu) gå ut igen men det har inte heller hänt!
G'natt!
/Ruffie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0