bilresa del 1

I fredags skulle vi åka till gammelmatte och gammelhusse.
Jag var sådär sugen på att åka bil sjutton mil, men tänkte att det väl fick gå.
Fast när det var dags för att hoppa in i bilen ändrade jag mig lite. Jag ville ta en längre promenad först, och käka lite tuggummi (fast husse sa ganska argt att jag inte fick äta några).
Matte säger att jag bajsar i bilen för att jag vet med mig att jag snart kommer att må väldigt illa och att jag får som lite panik då. Men jag bajsar mest för att jävlas.
I fredags blev det nytt rekord!
Första laddningen kom innan de ens hade hunnit stända burdörren, I'm proud!
Sen åkte vi till mattes bröder och hämtade dem. Jag hade presterat lite till så jag hoppades på att få går ur bilen en liten stund men det enda jag fick var lite gos av matte.
Sen körde matte som en vettvilling (tyckte jag iallafall) hela vägen även om jag till och med kräktes (hon kör så vingligt ju...).
När vi kom hem tänkte jag gå och ställa mig under soffbordet och vila lite som vanligt, men då kom gammelhusse och matte och tvingade in mig i duschen!!
När jag hade duschat och hälsat på alla fick jag ducsha ännu mer.
Fy fasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0