gott med flytande kristaller

Matte säger att jag är snabb som vinden när man inte ser mig.
Igår när jag var lite lurig efter de där goda punchpralinerna var jag extra snabb.
När husse öppnade dörren till sovrummet var jag inne fort som fasen, jag tänkte få lägga mig och gosa lite i deras stora gosiga täcke.
När jag kom in i rummet hittade jag mattes mysbyxor som jag kollade lite nogrannare på.
Speciellt pärlorna på snodden kollade jag lite på.
Det knastrade gott mellan tänderna när jag kollade på dem.
Sen skällde matte lite på mig.
Och jag fick inte vara i sängen mer.
Fast sen när husse och matte skulle gå och lägga sig öppnade de dörren en gång till och jag var snabb som den där vinden matte pratade om igen.
Jag hittade nåt nytt knastrigt att vässa tänderna på.
Det visade sig att det var mattes mobiltelefon som jag hade kanske råkat tugga lite på högst eventuellt...
Inte så bra tuggleksak sa matte.
J-la skitgris sa husse.
Det är ändå aldrig nån som ringer till mig sa jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0