thriller

Häromdagen ringde en kompis till matte som heter typ insekten och var lite orolig.
Han sa att en annan kompis som heter typ predikanten var borta.
Försvunnen!

Matte blev ganska så nervig och satte igång att ringa massor av folk.
Först till bortsprugna predikanten, sen till andra kompisar och ingenstans var han.
Till sist ringde hon till sjukhuset.
Där var predikanten.

Han hade simmat sa hon.
Jag trodde simma var nåt man gjorde i vattnet, men hon sa att det är när man trillar och inte kan ställa sig upp igen fast man fortfarande andas.
Att bli samvetslös eller nåt.
Jag fattade inte riktigt.

Fast nu mår predikanten bättre som tur är.
Hoppas att han har fått åka hem från sjukhuset.

Jag är inte så förtjust i sjukhus.
Jag gillar  INTE mitt sjukhus och min doktor.
Hon sätter kalla saker mot magen på mig och vill att jag ska väga mig.
Ohyffsat att fråga om en ung herres (i sina bästa dagar) vikt tycker jag.

Nu ska jag se om jag får upp frysen igen.
Jag fick det häromdagen.
Matte hade glömt att stänga igen den ordentligt så jag kunde öppna.
15 glasspinnar hann jag äta innan hon kom hem och skällde på mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0